© All rights reserved MODY

איך תשדרגו את חדר האמבטיה בקלות

בא לכם לשדרג את חדר האמבטיה מבלי להכנס לשיפוץ מסיבי ומעיק?

פריטים כמו כיור וברז ניתנים להחלפה בקלות יחסית ויכולים להוסיף לחדר האמבטיה שלכם טוויסט מרענן. ברזים בגימורים מיוחדים כמו כרום שחור או זהב אדום הם הדבר החם הבא בתחום חדרי האמבטיה.

השילובים השונים יכולים ליצור מראה אקלקטי או אחיד. כמו כן מגוון הברזים משתלבים בכל חלל ומשלימים את המראה המודרני, אורבני, או הקלאסי של חדר האמבטיה.

אם עד היום הכנסנו צבע לחדרי הרחצה באמצעות אביזרים דקורטיביים כמו מגבות או ווילונות אז מהיום הכנסת הצבע נעשית על ידי הברזים הצבעוניים. לפעמים הכנסה של ברז צבעוני לחדר הרחצה יכולה לעשות את כל ההבדל בין חדר משעמם, לחדר בסטייל.

 המותג האיטלקי CATALANO  בלעדית ב – MODY

מוצר נוסף שיכול לחולל שינוי הוא כיור מונח והוא בעל כמה יתרונות מובהקים:

מבחינה עיצובית הוא יוצר התמקדות בכל אלמנט בפני עצמו. כך שפעם אחת אנחנו משלבים כיור שהעיצוב שלו בולט לעין ואינו נבלע במשטח העליון.

נוסף, אנחנו יכולים לשלב משטח עליון מיוחד שיקבל ביטוי הודות לכך שהכיור העילי אינו מסתיר אותו, עם ארון מעוצב לחדר האמבטיה או חלל אחסון מקורי כמו מדף פתוח.

היתרון השני הוא פרקטי- כשאנו משתמשים בכיור שקוע אנחנו מאבדים חלק ניכר משטח האחסון בארון על גביו מותקן הכיור. כיור שקוע מצריך השקעה בתכנון מיוחד של ארון האמבטיה. במידה ונבחר בארון אמבטיה עם מגירות לרוב נשאר עם שוליים דקים לאחסון סביב הכיור במגירה העליונה או שנבטל אותה לגמרי (וניצור חזית דמי). כיור מונח מאפשר לנו ליהנות ממגירות עם שטח אחסון אפקטיבי תחת הכיור.

כיור מונח מאפשר לנו ליצור עיצוב נקי עם התייחסות עיצובית לכל אלמנט לחוד.

הטרנד המוביל בעולם העיצוב הוא של כיורים בקווים נקיים בעלי דפנות דקות. הכיור הקלאסי יכול להשתלב עם סגנונות וגוונים שונים הודות לקלילות והאלגנטיות שלו.

מוזמנים להגיע, להתחדש ולשדרג את חדר האמבטיה בקלות

קטגוריות

שיתוף:

Top