© All rights reserved MODY

פורים הוא רק תירוץ: כך תשברו גבולות בבית

פורים הוא חג שמח, והוא יכול לתת לכם השראה להפוך את הבית שלכם לכזה – בכל ימות השנה.
"עם מגוון של צבעים העומדים במרכז הבמה בעולם העיצוב הביתי, השנה הקרובה מקבלת גישה מרגשת ואקלקטית לצבע, וחפת את בעלי הבתים לשבור מעט את הגבולות מפלטות הצבע המסורתיות ולחקור עוד ועוד גוונים. החל מטונים עשירים ועד לפסטלים נעימים וצבעים ניאוניים אנרגטיים."

את הדברים הללו אומרת עדי לביא, סמנכ"לית השיווק של MODY. עוד היא מסבירה: "טרנד העיצוב הצבעוני שמקבל את חג פורים באופטימיות זהירה, מחייה את מרחבי המגורים ויוצר אטמוספירה דינמית ומהנה. עם מגע מודרני, המאפשר לכל אדם ליצור סביבה אישית המשקפת את הסגנון והייחודיות שלו".

הקהל הישראלי מצידו מקבל בזרועות פתוחות את העיצוב הצבעוני, הוא יותר נועז ויותר מאפשר, יחד עם זאת הוא לא נוטש את הסולידיות והמינימליזם, בזכות שילובים יצירתיים שמעטרים את הבית והופכים ל-focal point בחלל.
מאחורי העיצוב הפורה עומדים חוקים ברורים שיעשו סדר גם בבלגאן. "החוכמה בלעשות שימוש בעיצובים צבעוניים היא להגיע למצב שזה נראה מכוון ועם חוקים ברורים, ולא משהו כלאחר יד וללא מחשבה. שלא ייראה כמעין בדיחה פורימית. החשיבות טמונה במינונים נכונים ושילוב של טקסטורות וצבעוניות הרמונית לחלל, זאת על מנת ליצור חלל מרתק ולא חלל מעייף", מסבירה לביא.
צבע יכול להיות טון על טון, על ידי משחק עדין ומתוחכם בהתאם לאפקט שרוצים להשיג. הצבע מכניס הרבה שמחה וחיות לחלל ולאנשים החיים בו. צבע מרומם את המצב רוח. צבע הוא כוח. צבע דומיננטי הופך את החלל לחגיגה של ממש. "לא בכדי, מותגי העל החשובים בעולם , בהם MUTINA, TIERRATINTA, FIORANESE ועוד, משיקים קולקציות נועזות יותר, כאלו שאפשר לשלב עם הגוונים הקלאסיים, וליצור פסיפס נפלא ומלא חיות על הקיר. לאור התקופה שאנו עוברים, אופטימיות בחלל בהחלט תחולל פלאים", היא מסכמת.
קטגוריות

שיתוף:

Top