© All rights reserved MODY

מסע עיצובי באולמות התצוגה של MODY הנשען על אסתטיקה ופונקציונליות חושף בפני המבקרים מגוון רחב של מוצרים ומותגים בניחוח איטלקי משובח.

אולמות התצוגה מעוצבים בהשראת חללי מוזיאון ומספקים למבקרים בהם הצצה ייחודית בדרך לבניית חלומם

ב MODY אנו מעניקים חוויה נעימה , מעוררת חושים וקריאטיביות כהשראה, מתוך מגוון רחב של מותגים ומוצרים, חלקם בלעדיים רק לנו.
 
השראה ייחודית למבקרים
באולם התצוגה של בני ברק לדוג', הקומות מחולקות על ידי קירות אנכיים המחופים במוצרי החברה ומציגים עוצמה עיצובית. בכל קומה ממלאים הקירות תפקיד נוסף, בקנה מידה אנושי, כאשר המפגש עמם באופן פרטני, מאפשר לך לשאוב מהם השראה קונקרטית לעיצוב החלל הפרטי שלך.
החללים הנפרדים, שהקירות יוצרים בכל קומה, מוקדשים למגוון המחלקות השונות של MODY – ריצוף וחיפוי, פרקט, אבן ושיש, ברזים, כלים סניטריים ומחלקת מטבחים חדשה בעיצוב וייצור איטלקי.
 
ריצוף וחיפוי
בשנים האחרונות, זירת הריצוף מתחדשת והרצפה נחשפת לחומרים, עיבודים, גדלים וגוונים מעניינים, המעניקים לה מראות המשתנים בהתאם לצרכים ולסגנון המועדף. היצע האריחים והחיפויים, לרבות גרניט פורצלן, קרמיקה ואריחים דקורטיביים יאפשר לך לתת ביטוי לחזון העיצובי דרך משחק בחומרים, בצבעוניות ובגדלים שונים ליצירת אווירה ייחודית לכל חדר בבית.
אמבטיות
חדר הרחצה הוא המקום שמקבל את פנינו בתחילת/סוף יום ומאפשר לנו להירגע ולנקות את הראש. בעיצובי האמבטיות של ימינו מתקיים איזון עדין בין צורה לאלגנטיות ופונקציונליות, כך שבעזרת האמבטיה הנכונה יוכל חדר הרחצה הפרטי להפוך בקלות לספא פרטי ומפנק מבלי שנצטרך לצאת מהבית.
המותגים הייחודיים הקיימים ב-MODY מביאים איתם ערכים של עיצוב חדשני, פונקציונלי ואינטליגנטי, המאפשר לעצב את חדר האמבטיה בהתאם לסגנון על פי בחירה, לתקציב המתאים ולטעם האישי.
חדרי הרחצה השלמים המוצגים באולמות התצוגה, משמשים
מוקד להשראה למבקרים, ומציגים את התמונה הכוללת
המתקבלת בבחירת המוצרים האופציונליות המוצעת ע"י מיטב המעצבים שלנו.
 
ברזים
הברז מעניק את הטאץ’ הסופי לחדר האמבטיה והמטבח ומשלימים את האמירה הכוללת של עיצוב החלל. קיימים כיום גימורים בנראות יוצאת דופן ובצבעוניות מפתיעה המביאים איתם את היכולת לשלב דקורטיביות ופרקטיות תוך אמירה עיצובית ייחודית. יש שיגידו שהברז הוא ממש תכשיט שעונד הכיור ומוסיף אמירה וטרנדיות לחלל. בכלל, עולם הברזים שופע עיצובים מוקפדים ומקוריים, טכנולוגיות חדשניות וחומרים מתקדמת.
אנו מציעים מגוון רחב של סגנונות לכל החללים: ברזים למטבח, ברזים לאמבטיה ועוד. הדגמים המוצעים, מאופיינים בצבעוניות וגימורים מיוחדים והמבחר הגדול יאפשר לך למצוא את הברז הנכון והמדויק לך . הברזים שלנו מובילים בחדשנות טכנולוגית אשר באה לידי ביטוי בהפעלה נוחה ובפטנטים חכמים המסייעים, בין היתר, לחסכון במים.

פרקט
אידיאל היופי המשתנה תדיר, הביא איתו בשנים האחרונות הערכה מחודשת ליופי הגלום בטבע. השילוב בין הנראות הטבעית, החמימות והתרומה לבידוד התרמי, שמביא אתו הפרקט לכל חדר, הפך אותו לשחקן מרכזי בזירת הריצוף. יחד עם היתרונות הללו, התחזוקה הקלה והנוחה שלו הפכה אותו לפופולרי במיוחד. אנחנו מציעים מגוון רחב של ריצוף פרקט עץ ולמינציה המיובאים ממיטב החברות האירופאיות ומציעים קו נקי, חמים ואסתטי.

אבן ושיש
שימוש באבן ושיש יוצר מראה יוקרתי ואלגנטי המשדרג כל חלל ומעניק לו מראה על זמני. בהיותם חומרים טבעיים, כל משטח מקבל נראות ייחודית ואופי משלו. הם נחשבים לחומרים איכותיים במיוחד וניתנים ליישום בכל חדרי הבית ומחוצה לו. אנחנו מציעים מגוון עשיר של אבן ושיש למבחר רחב של שימושים. לקוחותינו מקבלים ייעוץ וליווי צמוד לאורך כל הדרך על מנת למצוא את האבן הנכונה והמתאימה ביותר לצד יישום נכון בשטח.

קטגוריית המטבחים החדשה
מחלקת המטבחים החדשה של MODY, מהווה צעד נוסף עבורך, על מנת ליהנות מכל המוצרים לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת.
המטבחים שלנו ממשיכים את הקו האיכותי והסטנדרט הגבוה שאנו מציבים ב MODY ומגיעים אליך בייצור ועיצוב איטלקי ייחודי.

המגוון המיובא, בהובלת הקולקטורים שלנו ובבלעדיות ותשומת לב מיוחדת לכל פרט, נועד להגשים לך כל חלום. היצע רב של דגמים, גימורים וצבעים שיהפכו את החלל החשוב בבית למיצג מרהיב ופרקטי שיישמר לשנים רבות.
הקולקטורים של MODY בחרו כל אחד מהדגמים בקפידה והביאו איתם מבחר רחב של דגמים בייבוא בלעדי מאיטליה. המטבחים מאופיינים בצבעוניות נועזת, כמו גם גוונים שקטים ובמגוון פתרונות חדשים ואיכותיים לחוויית משתמש קלה ונוחה. המחלקה הוקמה בכדי להשלים את חווית הקנייה ואת הפתרון העיצובי השלם ש-MODY מציעה.

החזון של MODY
מסורת העיצוב ארוכת השנים של MODY, דוגלת בשילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות, מובילה את החברה ליצירת קולקציית מוצרים איכותית, בעלת שפה וסגנון מאופיינים. זאת לצד מנעד מחירים רחב, המאפשר לך להתאים את המוצרים לתקציב שלך.
בנוסף מעניקה MODY , אפשרות יוצאת דופן לחוות את המראה של כל מנעד המוצרים והצבעים הקיימים במוצרים שמייבאת, ע"י תוכנה ייחודית ומתקדמת
VISION MODY, שהופכת כל חזון למוחשי. כבר לא צריך לדמיין. בקלות ניתן להזין למערכת את המוצרים הנבחרים ולראות בדיוק כיצד יראה החלל המעוצב שלך.
במקביל לשימוש בתוכנה, מציגים יועצי העיצוב המומחים של MODY דוגמאות מוחשיות של החומרים הנבחרים, ובכך מוסיפים לתהליך העיצוב של הבית, מימד פיזי וחושי לחוויית רכישה ייחודית והוליסטית.
הטכנולוגיה החדשה וחווית הרכישה החדשנית, העונה על כל צורך ומטרה בחידוש/ שיפוץ הבית, מביאים את עולם העיצוב בבית, לעידן חדש ומבטיח בדרך להגשמת חלום.

רוצה לעצב/ לשדרג או לחדש את הבית?
טוב ומרגיע לדעת ש MODY מלווה אותך בכל שלב בתהליך: משלב מההתעניינות, הרעיון, החשיבה, התכנון והבחירה ועד לאספקה, התקנה וכל צורך לשדרוג העולה בהמשך.
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות >> 

קטגוריות

שיתוף:

Top