© All rights reserved MODY

פרחים רבותיי, פרחים

קבלו במחיאות כפיים את הקאמבק של הטרנד הפרחוני! עיצוב הבית עם אלמנטים פרחוניים הפך לנפוץ בתקופה האחרונה ובשנה הקרובה נוכל לראות יותר ויותר ממנו. סביר להניח שזוהי המגמה הכי אופטימית שיש, שמכניסה הרבה סטייל ושמחה לחלל הבית.

נכון להיום, נדמה כי טרנד זה מעולם לא עזב אותנו לגמרי ושהוא מתחדש כל פעם בשל החשיבות שהוא מעניק לבית. האסתטיקה הפרחונית, כך מסתבר, חשובה לנו מעבר להיבט העיצובי אלא גם בהיבט של הרווחה האישית. מחקרים שנערכו מגלים כי שימוש בפריטים צבעוניים ופרחוניים בסביבת החיים הקרובה – בסלון, בחדרי השינה וגם בחללי העבודה, מעלים את המורל וגורמים לנו ליותר שלווה ורוגע.

ההתעוררות המחודשת של העיצוב הפרחוני בבית מייצגת חזרה אל הטבע ואל היופי. בזכות הסגנון העיצובי הזה תוכלו להחדיר לבית תחושה של שמחה וחיוניות. בין אם סגנון העיצוב שלכם נוטה למנימליזם, או לחילופין, סגנון נועז ופראי הצטיידו עם שילוב, הדפס או טקסטורה פרחונית  שיעשה לכם טוב על הלב.

זאת ועוד, מגמת הפרחים אומנם חוזרת אבל מקבלת מעט שינוי אדרת. אם בעבר הפרחים היו דומיננטיים ובולטים, הרי שהיום אלו עיצובים עדינים שמזכירים את הפרח בצניעות ועדנה. הם אינם יוצרים עומס, מוסיפים מגע מיוחד לבית, עם ניחוחות של עונת האביב הבאה עלינו לטובה. הפרחים של היום, צנועים בצבע שלהם. אין מדובר בצבעוניות חזקה ודומיננטית, אלא צבעי פסטל עדינים ומרגיעים. השימוש בטרנד יכול להיות לעיתים מאתגר, אבל עם איזון ואיפוק, הפרחים יכולים להשתלב מצויין במגוון של סגנונות עיצוב.

שילוב פרחים על גבי אלמנטים שונים בעיצוב הבית, "מלבישים" את הבית בססגוניות מלאת חיים. שלבו באריחים עם טקסטורה פרחונית שיעשן לכם טוב על הלב. אל תשכחו כמובן להוסיף גם את הדבר האמיתי.. אין כמו אגרטל שופע פרחים המפיצים ניחוחות נעימים בבית.

קטגוריות

שיתוף:

Top