© All rights reserved MODY

צורניות, טקסטורות ותבליטים

אומנות הקראפט מתעוררת לחיים

פיטרישיה אורקיולה משיקה קולקציית אריחי קירות עם “אישיות” החושפת את הטרנד הבא בתחום אריחי הקירות והריצופים – טקסטורות. אומנות הקראפט אשר מתווה את צורניות הטקסטורות והתבליטים מתעוררת לחיים בזכות תהליכי ייצור מתקדמים.

לפרקט יש תפקיד כמוטיב מרכזי בעיצוב פנים ולכן יש לבחור אותו בהתאמה לשאר הפריטים שמניחים בו.

פרקט נפלא לחדרים

אפשר לחפות בו כל חדר אחר בבית בגלל איכויות נוספות שיש לו והיתרון הגדול של רצפה רכה וחמימה יותר. פרקט מצוין כדי לרכך את הנפילות של הילדים שמתרוצצים בבית, ולכן הוא נפלא לחדר ילדים. גם שם רצוי לבחור בפרקט נוח לתחזוקה כדי למנוע נזק מתמשך בגלל התאונות הרגילות של אוכל וחומרים שונים שנשפכים עליו, מטבע הדברים. בחדרי שינה וסלון הוא מרכך את הצעידה ומחייב לבחור בסוגים שעומדים גם בהנחת רהיטים כבדים. שם צריך לצפות את הרגליים ולהימנע מחפצים חדים שיניחו עליו או אפילו צעידה בעקבים חדים.

בחירת פרקט לפי ליטוש ועיבוד

היום אנחנו יכולים לקבל פרקטים מכל עץ כלשהו בכל צבע ובכל מרקם, קלאסי או מודרני, אלגנטי או צעיר ולא צפוי. כך שאפשר לשלב אותו בכל עיצוב פנים. נוסף על כך, לפרקט יש תפקיד כמוטיב מרכזי בעיצוב פנים ולכן יש לבחור אותו בהתאמה לשאר הפריטים והרהיטים שמניחים בו. המראה של פרקט כמסגרת לכל העיצוב מאוד דומיננטי, והוא קובע את ההתרשמות ואופי החוויה של מי שגר בחלל הזה. מי שחי בבית כזה גם מתאים את כל סגנון חייו לכל מה שזה אומר, כמו שמירה על חוקי התנהלות על הפרקט הרגיש משום שגם כאשר בוחרים בפרקט עמיד מאוד לשריטות שעבר טיפול מיוחד, עדיין כדאי לשמור עליו כדי לא לגרום לנזק בלתי הפיך.

קטגוריות

שיתוף:

Top