© All rights reserved MODY

סיור וירטואלי חוויתי לבחירת מוצרי גמר

רוב האנשים לא מצליחים לדמיין כיצד יראה אריח הריצוף שבחרו בסלון, הם לא בטוחים, כשהם פוגשים לראשונה את חדר הרחצה החדש שלהם, שהארון הוא בגוון המדויק שבחרו וחלקם משוכנעים שביקשו שהחיתוך של האריח ימוקם במיקום אחר.

מערכת טכנולוגית חדשה שפיתחה MODY נותנת מענה לכולם ומבטיחה להשאיר את כל הבעיות האלה, ועוד כמה שלא הזכרנו, מאחור. החוויה החדשה של MODY מאפשרת דרך חדשה לקבל החלטות לגבי הבית.

להתלבט בין אפשרויות ולבחור בלב שלם בקלות ובמהירות, להבין כיצד תראה הבחירה בשטח ולהימנע מהפתעות – תכנון הבית מעולם לא היה נוח וזריז יותר. זאת הודות למערכת החדשה והמפתיעה שהשיקה החודש חברת MODY, לאחר שלוש שנות פיתוח. המערכת נקראת MODY VISION והיא מסייעת לחברה ולקהל לקוחותיה לקדם בברכה את פני העתיד.

איך זה עובד? MODY VISION  מתרגמת את תוכנית הבית שלכם (תוכנית אדריכלית בדו-ממד) לתמונה תלת ממדית. היא מציגה בפניכם את מבנה הבית, תמונה מציאותית שלו ולצדה רשימה של כל המוצרים שניתן להזמין ב-MODY. בלחיצת כפתור מתקבלת תמונה שממחישה כיצד נראית בפועל כל בחירה שנעשית עבור הפרויקט – הריצוף, חיפויי הקיר, ארונות הרחצה. למעשה, MODY VISION מאפשרת ללקוחותיה לעבור חוויה וירטואלית, זהו השלב הבא של ההדמיה המסורתית שהוצגה לכם עד כה על ידי אדריכלים ומעצבים.

השימוש ב-MODY VISION מונע טעויות וחוסך זמן וכסף. בגלל שהכול ברור, אין הפתעות כאשר ההתקנות מתבצעות בפועל. לאחר שתסיימו את תהליך הרכישה באחד מסניפי MODY תקבלו לינק לסיור הווירטואלי בדירה שלכם, הדמיות שמציגות כיצד תראה הדירה עם המוצרים שבחרתם, הצעת מחיר הכוללת כתב כמויות ופריסות של המוצרים אותם בחרתם בפגישת הייעוץ.

ועוד דבר – השימוש במערכת MODY VISION הינו בעל טווח רחב של אפשרויות ונותן מענה לפרויקטים בסדרי גודל שונים של תקציבים. במילים אחרות – כולם מקבלים מענה וחווית הקניה הופכת אחרת, מוחשית ועדכנית. ברוח ימים אלה, המערכת גם מתאימה ליחסים מרחוק ומאפשרת ללקוחות לחוות, למרות כל המגבלות, את הבחירות שעשו ולצפות כיצד הבית שלהם רוקם עור וגידים.

קטגוריות

שיתוף:

Top