© All rights reserved MODY

כיצד מעצבים חדר אמבטיה?

אין דבר שחולמים עליו ואי אפשר להגשים בכל תקציב. יכול להיות תקציב צנוע ויכול להיות תקציב נדיב מאוד. היום אנחנו חיים בתקופה נהדרת שבה תוכלו להשיג כל פריט בכל סגנון כדי לעצב את האמבטיה שלכם, ולכן לא כדאי להתפשר על עיצוב שאינו פחות מזה שאתם באמת רוצים. כל מה שנהגנו לראות במגזינים מחו”ל הגיע מזמן ארצה ואנחנו מוצאים את הפריטים המעוצבים באלה בכל חדר אמבטיה ברחבי הארץ, בלי הבדלי מגזר והכנסה. זה הזמן, אם כך, למצוא את הפריטים שמתאימים לכם לעיצוב חדר אמבטיה שהופך להיות הספא הפרטי שלכם בבית.

כיצד מעצבים חדר אמבטיה?

לחדר אמבטיה יש עקרונות מאוד בסיסיים שקל לעבוד אתם. בניגוד לחדרים אחרים שיכולים להיות רב גוניים ורב שימושיים, חדר כזה משמש אתכם לרחצה ולצרכים אישיים ולכן הכלים הסניטריים שאנחנו מוצאים בהם בסיסיים והכרחיים. הם חייבים להיות שם אבל מה שלא הכרחי הוא להסתפק בעיצובים מיושנים שאינם מביאים את הסגנונות המרתקים והמרהיבים שנהוגים כיום בחדרי האמבטיה כיום. יש צורך בכיור, באמבטיה או מקלחון ולפעמים שניהם, אסלה ובידה. את ההנחה שלהם בחדר תוכלו לקבוע עם הקבלן שבונה או משפץ ועל פי אילוצי קווי המים והניקוז שיש לכל בית. כמו כן, יש להתחשב בגודל החדר ובחלל שנותר לכם לנוע בו בין המתקנים השונים.

שילוב פונקציונליות עם אסתטיקה

החשיבות של הכלים הסניטריים היא בפונקציונליות שלהם, אבל גם כאן הצליחו מעצבים שונים לשכלל זאת על ידי התחשבות בקשיים לתחזק אותם או בזרימת הקווים שלהם. במקום להשתמש בכיורים גדולים ומסורבלים מדי, אמבטיות שאינו נוחות בתצורה שלהן ואסלות שתופסות מקום במקום לרחף ולהיות סמויות למחצה, יש אין ספור פתרונות אסתטיים יותר לכלים הסניטריים ההכרחיים שמוצאים בכל חדר כזה. תנו דרור לחלומות שלכם והגשימו משאלה. עצבו את חדר האמבטיה בצורה מקורית יותר על ידי רעיונות של מעצבים טובים שמצאו דרך להתאים אותם גם למגבלות של חדרי אמבטיה קטנים יותר שהם מצומצמים באפשרויות שלהם.

אמבטיה כמלכת חדר הרחצה

מלכת החדר היא האמבטיה והיא משמשת אתכם לשעות רבות של הנאה, אבל היא אינה חייבת להיראות כמו האמבטיות המסורבלות של פעם. גדולה ככל שתהיה, אפילו היא יכולה להיראות קלילה ומרחפת אם מציבים אותה על רגליים או על מדף בטון מחופה קרמיקה כדי להקל עליכם. יש אמבטיות בקווים קלאסיים נקיים ויש כאלה שהן יותר דרמטיות בצללית שלהן. מה שמשותף לכל אמבטיה כזאת הוא החשיבה מחוץ לקופסה כדי לספק לכם את אגן הרחצה הנוח והיפה ביותר. הן עשויות מחומרים הרבה יותר משופרים בגלל התערובות החדשניות שמגבירות את העמידות שלהן ואת יכולת התחזוקה שלהן. זה גם מבטיח עיצובים יותר מעניינים למי שמחפש אמבטיה שאינה נראית כמו של כולם. את הסגנון תוכלו לקבוע יחד עם מי שמעצב את הדירה שלכם ותוכלו למצוא גם כלים סניטריים וריהוט לחדר הרחצה שיהיה תואם את הקו העיצובי שבחרתם.

עצבו את חדר האמבטיה בצורה מקורית יותר על ידי רעיונות של מעצבים טובים

חדר ספא ביתי

היום קל יותר מתמיד ליהנות מספא ביתי בעזרת בחירה נכונה של הכלים הסניטריים ואין ספק שככל שתמצאו פריטים ייחודיים יותר גם המראה יהיה אסתטי יותר. מה שמשלים את התחושה הנהדרת של ספא ביתי הוא בדרך כלל ארונות וספסלים או אביזרים קטנים לרחצה ולאחסון שמותאמים לקו העיצובי שבחרתם. אם כבר החלטתם לעצב את חדר הרחצה בקפדנות ומבלי להתפשר, השלימו את הגימור של המראה הזה בעזרת אביזרים נכונים. זה יעשה רושם על כל מי שנכנס לחדר ובוודאי עליכם, שמשתמשים בו יום יום.

קטגוריות

שיתוף:

Top