© All rights reserved MODY

הנ

הבית הוא הרקע והחיים בו מוסיפים צבע

בני הזוג עברו לקיבוץ במרכז הארץ בעקבות עבודה, גרו בשכירות ואחרי שהתקבלו לחברות בנו בית בהרחבה

הבית בהיר ולבן, עם קווים נקיים ומינימליסטיים – מבחוץ ומבפנים. "הרעיון הוא שהבית מספק את הרקע והאנשים והחיים בו מוסיפים את הצבע", אומרת דביר. מעל הכניסה לבית יש פרגולה מפלדה דקה ולבנה ובתוכה רשת פלדה מחוררת להצללה, ולכיוון צפון יש פרגולה נוספת מפלדה לבנה, הפעם עם פסי עץ עדינים שביניהם משולבים פסי תאורה. בקומה העליונה יש מרפסת מוקפת במעקה עם פסים אופקיים ועדינים, והגג המשופע מחופה רעפי בטון אפורים.

בית לבן

דלת הכניסה נפתחת לחלל הציבורי, שרצפתו מחופה עץ. משמאל לדלת החלל הציבורי תחום בספריית עץ לבנה גדולה המשתלבת בגרם המדרגות העשויות פלדה מכופפת עם מעקה פסים עגולים לבנים. מימין לדלת נמצא המטבח, הבנוי בשני פסים מקבילים: פס ארונות גבוהים בצבע לבן שבמרכזו חלון הפונה לכניסה לבית, ואי שבסיסו עשוי עץ בצבע טבעי. משטחי העבודה עשויים שיש לבן מאבן קיסר. בבסיס האי יש ארונות ועליו נמצאות הכיריים. ליד האי ניצבים כיסאות ממתכת שחורה עם מושבי עץ. "העמודים במטבח לא תוכננו מלכתחילה, אבל מהנדס הבניין היה צריך תמיכה קונסטרוקטיבית לתקרה ולקומה שמעליה", מספרת דביר. "הפתרון היה לחלק את העומסים לשני עמודי פלדה עדינים ולשלב אותם באי". מעל האי יש פס צבירה צמוד לתקרה בצבע שחור.

המטבח תחום בקיר זכוכית גדול עם פרופיל ברזל בלגי הנמשך גם לאורך פינת האוכל. שולחן האוכל הקליל עשוי מתכת בצבע אפור מט, ואפשר להגדיל אותו. סביבו ניצבים כיסאות מתכת אדומים עם מושבי עץ. מעליו תלויות שתי מנורות שחורות עם אהילי זכוכית שקופה.

הסלון תחום בקיר ובו חלון גדול הפונה לכיוון מערב, ובתחתיתו ספסל עם משטח עץ אלון המשמש כמדף וכמושב. בניצב לחלון בנויה הספרייה, שבתוכה יש מקום למסך הטלוויזיה. מערכת מיזוג האוויר משולבת בחלק העליון של הספרייה, ובתחתיתה יש ארונות סגורים. בין הפריטים השונים בספרייה יש פסל נייר מצויר בצבעי אקריליק בשחור ולבן של גליה שמחאי. הסלון מרוהט בספת רי"ש עם ריפוד בהיר ושני שולחנות עגולים ושחורים בגדלים שונים, ועל הרצפה פרוש שטיח בצבע כחול פטרול. גופי תאורה שקועים קבועים בתקרת בטון.

אנו מציעים מגוון עיצובים מעוררי השראה ממיטב המותגים המובילים בעולם, תוך הקפדה על איכות בלתי-מתפשרת ורמת גימור גבוהה ביותר, בחדרי התצוגה שלנו תוכלו להתרשם מסגנונות עיצוביים שונים.

תכנון ועיצוב: רוית דביר אדריכלות ועיצוב
סטיילינג: רון פרום
צילום: רון ניסים

מקור הכתבה LIVING MAKO

קטגוריות

שיתוף:

Top